Yüz Mezoterapisi

Mezoterapi

Yüz bölgesinde zamanla sarkmalar, kırışmalar ve renk eşitsizlikleri görülür. Yüzdeki bu değişimler yaşa, kiloya, tütün kullanımına, strese ve genetik faktörlere bağlı olarak daha fazla görülebilir. Genellikle 20li yaşlardan sonra ciltte yenilenme azalır ve ciltte daha yavaş yenilenmeler olur. Cilt yenilenmesinin yavaşlamasının sebepleri kolajen üretiminin azalması ve cildin elastikiyetini kaybetmesidir. Yüzdeki bu değişimlere yönelik kremlerden cerrahi müdahalelere kadar birçok işlem uygulanmaktadır.

Son dönemlerde ise daha doğal ve pratik bir yöntem olarak mezoterapi uygulamaları tercih edilmektedir. Mezoterapi uygulamaları son derece doğal olup cildin alt tabakasını uyararak cildin kendi kendini yenilemesini sağlar. Mezoterapi uygulaması çok az dozlarla uygulandığı için cilde yan etkisi bulunmadan yeni bir görünüm kazandırır. Yüz mezoterapisi yüzdeki sarkmalar, gevşemeler, kırışıklıklar, ince çizgiler, pürüzler ve renk eşitsizlikleri yaşayan kişiler tarafından tercih edilmektedir.

Yüz mezoterapisi içinde hyaluronik asit, antioksidanlar, vitaminler ve mineraller bulunan karışımların cildin alt tabakalarına uygulanmasıdır. Mezoterapi solüsyonu ince uçlu iğnelerle belirlenen bölgelere enjekte edilir. İşlem öncesinde lokal anestezi etkili kremler ile uygulama yapılacak bölgeler uyuşturulur ve kişi hiçbir ağrı hissetmez. İşlem yaklaşık 25-30 dakika sürmektedir. İşlem sonrasında hafif kızarıklık görülebilir ancak kendiliğinden geçer. Yüz mezoterapisinin kaç seans yapılacağı kişinin şikayetlerine ve isteğine göre belirlenir. Ancak genel olarak ortalama 4-5 seansta istenilen görünüm elde edilir. Seanslar arası 3 haftadır ve seanslardan sonra gözle görülür etkiler ortaya çıkmaya başlar. Seanslar tamamen bittikten yaklaşık 1 hafta sonra cilt yeni görünümünü kazanır ve bu etki yaklaşık 1 yıl devam eder. Eğer ciltte daha kalıcı bir etki isteniyorsa 6 ayda bir seans uygulanarak elde edilen etki daha kalıcı hale getirilir.

Yüz mezoterapisi cildin alt tabakasında kolajen üretimini tetikler ve cilt kendini doğal bir şekilde yeniler. Yüzde anti-aging ile beraber elastikiyete artar. Yüz mezoterapisi ile cilt ışıltılı, genç, canlı ve sıkı bir görünüm kazanır. Yüz mezoterapisinden sonra ciltteki sarkmalar, kırışıklıklar, renk eşitsizlikleri, pürüzler ortadan kaybolur ve daha dolgun bir görünüm elde edilir. Eğer siz de yüzünüzde doğal ve canlı görünen bir cilt istiyorsanız Purest Clinic ile iletişime geçerek yüz mezoterapisi hakkında daha detaylı bilgi alabilirsiniz.