Saç Mezoterapisi

Mezoterapi

Saç dökülmesi, kişilerin hayat kalitesini etkileyen ve sosyal yaşamda rahatsız eden yaygın bir durumdur. Saç dökülmesi hem kadınlarda hem erkeklerde görülebilir. Saç dökülmesi kimi zaman yaşlanma ve menapoz süreçleri ile ortaya çıkarken kimi zaman da genetik faktörlerle daha erken yaşlarda görülebilir.

Saç dökülmesine yönelik losyon, sprey, maskeler, saç ekimi gibi birçok yöntem uygulanabilir. Ancak son dönemlerde bu yöntemler arasında an dikkat çeken yöntem mezoterapi yöntemidir. Mezoterapi yöntemi daha hızlı bir şekilde daha doğal bir yöntem ile saç dökülmesini engeller. Saç mezoterapisi, cildin alt tabakasını uyarıp cildin yenilenmesini sağlayarak yeni saçların ortaya çıkmasını sağlar. Saç mezoterapisi her yaşta uygulanabilir ve hem erkekler hem kadınlar tarafından tercih edilmektedir.

Saç mezoterapisi uygulanmadan önce krem sürülerek işlem yapılacak bölgelerin uyuşması sağlanır ve şiddetli ağrı hissedilmez. İnce uçlu iğneler ile mineraller, vitaminler, kıl köklerini besleyici ve destekleyici maddeler karışım oluşturularak cildin alt tabakasına enjekte edilir. Bu sayede deri altındaki var olan kıl köklerinin beslenmesi ve yüzeye yeni kılların çıkması sağlanırken var olan kılların da dökülmesi engellenir. Saç mezoterapisi yaklaşık 30 dakika süren çok hızlı etki eden bir yöntemdir. Saç mezoterapisi yaklaşık 5-10 seans uygulanmaktadır ve ihtiyaca göre seans oluşturulur. Seansların arası genellikle 3-4 haftadır. Saç mezoterapisinin yan etkisi bulunmamaktadır ve son derece doğal bir yöntem ile kıl kökünün uyarılıp kendi kendine saç kökünü desteklemesi sağlanmaktadır. İşlemlerden sonra saç derisinde birkaç gün hafif kızarıklıklar görülebilir ancak kendiliğinden geçen hafif kızarıklardır.

Saç mezoterapisi, saç dökülme problemine en hızlı ve pratik yöntem olarak tercih edilmektedir. Son dönemlerde saç dökülme problemi yaşayan bireylerin en çok tercih ettiği yöntemlerdendir. Ayrıca saç kırılmaları, ileride saç dökülme riski olan, cansız saçlara sahip olan bireyler tarafından da tercih edilmektedir. Saç mezoterapisi, saç köklerinin güçlendirilmesini ve daha canlı saçların yüzeye çıkmasını sağlar. Eğer siz de saç dökülme problemi yaşıyor ve daha güçlü saç köklerine sahip olmak istiyorsanız Purest Clinic ile iletişime geçerek saç mezoterapisi hakkında daha detaylı bilgi alabilirsiniz.