Venüs Legacy

Vücut Güzelliği

Venus Legacy™, 4D™ teknolojisi kullanan FDA onaylı ilk ve tek cihaz olup, Multi-Polar Radyo Frekansı (RF), Pulslu Elektro Manyetik Alanlar (PEMF) ve VariPulse™ Teknolojisi (VP) ile gerçek zamanda Termal Geri Bildirim sistemine sahiptir. Bu özellikler Venus Legacy™ cihazına güvenli ve ağrısız tedavi konusunda kabiliyet sağlamaktadır. Venus Legacy™ tedavileri bir çok cilt tipinde güvenli, ağrısız tedaviye destek olurken orta ve uzun dönemde yüz, boyun ve vücutta iyi sonuçların alınmasına yardımcı olmaktadır.

VENUS LEGACY™

VENUS LEGACY™ avantajları nelerdir?

• Venus Legacy™ uygulaması noninvasif, acısız ve ağrısızdır. Uygulama esnasında kişiye masaj hissi vermektedir.
  • Vari-Pulse sistemi lenf drenajı sağladığı için dolaşımı düzenler ve selülit görünümünü azaltmaya yardımcıdır.
  • Multi-Polar RF, homojen ısı dağılımı sayesinde ciltte sıkılaşma, kırışıklıklarda gözle görünür azalma ve dokuda toparlanmaya önemli ölçüde yardımcıdır.
  • Pulslu Manyetik Alanlar Teknolojisi, kolajen sentezini hızlandırarak doku toparlanmasına destekler ve fibroblast üretiminin hareketlenmesi ile uzun süreli ve kalıcı sonuçlar sağlamaya yardımcıdır.
  • Kişi analizi yapılır, tüm vücutta uygulanabilir.

Venus Legacy™ tüm vücut, bölgesel, tüm yüz ya da boyun bölgesi olarak uygulanabilir. Sarkıklık, gevşeklik, yağ azaltımı, selülit gibi sorunları çözmeyi büyük ölçüde destekler. Hamilelik, kilo alıp vermek, zamansızlıktan spor yapamamak gibi durumlarda vücut biçimlendirmeye yardımcı olur. Selülit sorunuyla baş etmenize destek olur. Venus Legacy™ estetisyen tarafından uygulanır. 5 gün arayla uygulanması öngörülür. Ancak aynı gün birkaç farklı bölgede işlem yapılabilir. Uygulama süreleri bölgeye göre değişiklik göstermektedir. Yüz uygulaması 30-40 dakika, göbek 30 dakika, bacak 60 dakika, sırt 20 dakika, kol 20-40 dakika arası uygulanmaktadır. Uygulamalar vücut yapısına göre 8-10 seanslık paketler sonucunda istenilen vücut şekline ulaşılması beklenmektedir.